niedziela, 19 stycznia 2014

Encanto - Ewa

Hej, dziś kolejne prostowanie i kolejne zdjęcia :)

Teraz pewnie w trakcie weekendów będą się one pojawiały systematycznie, ponieważ prawie każdy weekend do końca lutego mam już zajęty! :D

Dziś kolej Ewy i jej długich pięknych włosów. Ewa ma włosy rozjaśniane, więc wiadomo trochę podniszczone. Ciężko jej pielęgnować włosy, ponieważ są cienkie, delikatne i bardzo łatwo się plączą.
Naturalne ma wywijąjące się, niby falowane, albo niby proste.Głównym problemem jest jednak puszenie i nawet po nałożeniu keratyny i wysuszeniu jej nadal nie chciały być "grzeczne" :D

Zapraszam na zdjęcia :)



Jak Wam się podoba? Mi podoba się baaaaaaaaaardzo bardzo :)

Za tydzień wyzwanie - 2 kręconowłose :)


Pozdrawiam,
Agg :*

13 komentarzy:

  1. Piękne włosy. Chciałabym żeby moje tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała mieć takie prościutkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chyba zostane przy moich lekko pokreconych włosach ;D
    chyba dzieki temu podkreceniu nabieraja objętości i nie wyglądam jak guła ;p

    efekt bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham falowane włosy :) nie wiem dlaczego, ale proste jakoś tak nie wzbudzają we mnie zachwytów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny, uwielbiam takie gładkie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt idealny! Ewa ma gładkie i błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że mam proste włosy, tyle oszczędzam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście ja mam prościutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile poszło ml :P? karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 80ml, bo są długie, ale cienkie :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...