sobota, 8 lutego 2014

Zapowiedź testowania - kolejna edycja BingoSpa



Hej!


Po raz kolejny załapałam się do testowania kosmetyków BingoSpa.
Jak poprzednio mogłyśmy sobie wybrać kosmetyki z listy do kwoty 40zł.


Ja wybrałam sobie 2 żele pod prysznic, bo od jakiegoś czasu mam jakąś manię kupowania ich, oraz serum kolagenowe na uda, pośladki i brzuch.



 
 





Jeśli chodzi o żel, to zaczęłam od tego jasnego - słodkie migdały i biała glinka. Mogę Wam od razu powiedzieć, że zakochałam się w jego zapachu - cudny, migdałowy.

Serum mi się przyda, bo znowu zaczęłam ćwiczyć (mam nadzieję, że już na dobre :/ ) więc akurat nada się na "ciężki" okres :)



Mam nadzieję, że uda mi się powrócić do blogowania. Głównym problemem dla mnie jest to, że nie mam kiedy robić zdjęć. Wracam do domu i już jest ciemno. 
Ale... dziś porobiłam parę fot, więc mam na przyszły tydzień plan na 3 notki :)
Przepraszam, że tak zaniedbuję bloga i Was przy okazji, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :)


Buziak, 
Agg :*


P.S. Idę dzisiaj na prostowanie keratynowe, więc pojawią się zdjęcia efektów :)


12 komentarzy:

  1. bardzo lubiłam to serum kolagenowe :) ma śliczny zapach i szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest super, cytrusowy :)

      Usuń
  2. Dwa z tych kosmetyków też będę miała okazję testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy będziemy miały podobne opinie na ich temat :)

      Usuń
  3. miłego testowania :D ja niestety muszę czekać na kolejną akcję. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zleci :) Ja jestem w 2 turze którejś tam edycji i też musiałam czekać chyba ze 3 miesiące :)

      Usuń
  4. Koniecznie daj znać jak się spisują ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, miłego testowania :) Ciekawie wyglądają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. borowinowy jak pachnie? :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...